Pogoji poslovanja

Splošno

 

Pogoji poslovanja spletne trgovine likovni program www.likovni.kopija-nova.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino www.likovni.kopija-nova.si (v nadaljevanju tudi trgovina likovni program) upravlja podjetje Kopija-nova d.o.o. (vsi podatki podjetja), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec ali Kopija-nova).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine likovni program Kopija-nova, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med Kopija-novo in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

 Za vas smo dosegljivi preko naslednjih kontaktnih podatkov:

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti pogoje poslovanja.

 

Fotografije so simbolne.

 

Naročanje izdelkov in veljavnost ponudbe 

Kupoprodajna pogodba med Kopija-novo in kupcem je v spletni trgovini likovni program Kopija-nova sklenjena v trenutku, ko Kopija-nova kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo s povzetkom naročila (z naslovom: Vaše naročilo št. xxxxxxx). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo za obe strani, tako Kopija-novo kot kupca. Kupec se smatra oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

 

Naročilo lahko kupec odda preko naše spletni strani likovni program, kjer izbrane izdelke doda v košarico in zaključi naročilo.

 

Naročilo lahko odda tudi po telefonu na 02/23 45 105 od ponedeljka do petka med 8.00-15.00 ali e-mailu mija.markl@kopija-nova.si 

 

Ponudba velja do 1.6.2022 oziroma do razprodaje zalog. 

 

Preklic naročila

Naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče najkasneje do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s skladišča Kopija-nova. Obvestilo o preklicu naročila je možno preko telefonske številke 02/234 51 05 ali e-maila mija.markl@kopija-nova.si. V primeru odpovedi preko e-maila v le-tem navedite naslednje podatke:

 

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila:

  • podatki o naročniku (naziv ustanove in kontakt naročnika)
  • številka naročil

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko lahko kupec zavrne dostavni službi. O tem obvesti podjetje Kopija-nova na zgoraj navedene kontakte.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec na svoj e-mail prejme potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu na e- mail, ki ga je oddal pri samem naročilu. Zaradi pridobivanja podatkov v zvezi z naročilom lahko Kopija-nova kupca tudi kontaktira na mobilno številko, ki jo je kupec oddal pri naročilu. Pri dobavi artiklov, ki jih ni na zalogi v skladišču Kopija-nova, je Kopija-nova odvisna od dobave in časovnega termina, ki ga lahko zagotovi dobavitelj. Če je dobava zelo dolga in kupec v tem primeru ne želi čakati na artikel, lahko kupec artikel odstrani iz naročila. V primeru, da je zaradi tega nastalo preplačilo pri naročilu, lahko kupec nadomesti izbrisani artikel z drugim artiklom ali zaprosi za dobropis. Kopija-nova ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali neizdobave s strani dobaviteljev.

 

Kopija-nova v dogovorjenem roku in glede na trenutno zalogo v skladišči naročilo pripravi in odpremi iz skladišča preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije. 

 

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.likovni.kopija-nova.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Trudimo se zagotavljati ažurne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, Kopija-nova kupcu omogoča odstop od nakupa.

 

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo, razen če je pri promociji navedeno drugače.

 

Načini plačila in plačilni pogoji

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu 
  • Plačilo po računu (e-račun)

 

Izdaja računa

Po odpremi naročenega paketa kupec prejme e-račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Kopija-nova ne more upoštevati.

 

Obveznost plačila

S tem, ko kupec odda naročilo se zavezuje tudi k plačilu naročenega. S končno ceno in zneskom za plačilo je kupec seznanjen pred oddajo naročila.

 

Dostava in plačilo poštnine

V Kopija-novi strmimo k čim hitrejši izdobavi naročenih izdelkov. V primeru, da naročilo vsebuje izdelek, ki ga ni na zalogi v našem skladišču kupca o tem obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki so bili podani ob naročilu.

 

Strošek poštnine je 3.99 €, ne glede na težo paketa.

 

Paket bo kupcu dostavila Pošta Slovenije. V kolikor kupca ob dostavi ni na navedenem naslovu, ga bo paket čakal še 15 dni na njegovi pošti. 

 

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da kadarkoli, najpozneje pa v 15 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči telefonsko na 02 23 45 105 ali mail mija.markl@kopija-nova.si

 

Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni potrošnika. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

 

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Vračilo dejanskih plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

 

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da je zaradi velikega povpraševanja izdelek razprodan. V tem primeru vam tega izdelka ne bomo zaračunali. O tem, da je izdelek razprodan, vas bomo obvestili takoj po prejemu naročila. 

 

Možnost napak

Obstaja majhna možnost, da smo kje naredili napako. Morebitni potrebni popravki bodo objavljeni na naši spletni strani.

 

Varovanje osebnih podatkov

Z vašimi podatki bomo ravnali v skladu z zakonodajo ter jih ne bomo dali v uporabo tretjim osebam. Kadarkoli pa lahko v skladu s 73. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov pisno zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Komunikacija

Kopija- nova bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila s strani Kopija-nove uporabnikom, ki so se s tem strinjali, bodo vsebovala:

  • pošiljatelja (Kopija-nova),
  • različne akcije, promocije in druge aktivnosti,
  • način odjave od oglasnih sporočil.